لکسوس RZ به لاستیک یوکوهاما ADVAN V61 مجهز می شود.




لکسوس RZ به لاستیک یوکوهاما ADVAN V61 مجهز می شود.

یوکوهاما، لاستیک ADVAN V61 خود را به عنوان تایرهای فابریک (OE) برای خودروهای برقی لکسوس (BEV) یا همان RZ معرفی کرده است. این خودرو با لاستیک‌های 235/60R18  103H در محور جلو و 255/55R18  105V در عقب نصب می‌شود. لکسوس RZ اولین خودروی الکتریکی با باتری اختصاصی برند لکسوس (battery electric vehicle) است که مارس امسال در ژاپن و سایر کشورها، از جمله در اروپا و آسیا عرضه خواهد شد.

یوکوهاما در سال 2005 لاستیک های ADVAN را تحت عنوان برند استراتژیک جهانی خود معرفی کرد. تایرهای ADVAN V61 لکسوس، در دسته لاستیک های high-performance قرار دارند که علاوه بر کمک به یک سواری راحت و پایدار، در برابر سایش و هیدروپلنینگ مقاومت خوبی از خود نشان می دهند. همچنین طراحی الگوی آج این تایر به گونه ای است که باعث سرکوب صدا شده و مقاومت غلتشی را تا حد ممکن کاهش می دهد. فناوری هایی که در لاستیک ADVAN V61 به کار رفته است، مبتنی بر جمع آوری داده های واقعی و داده های مجازی تولید شده توسط شبیه سازی و هوش مصنوعی است. لاستیک یوکوهاما ADVAN V61 با بهره گیری از  HAICoLab، که یک سیستم هوش مصنوعی است، طراحی شده است. هدف آن ترویج اکتشافات و نوآوری های جدید با ترکیب ویژگی های طراحی انسانی با قابلیت پردازش داده های هوش مصنوعی است. این سیستم برای دستیابی به یک سواری آرام برای خودروهای برقی بدست آمده است.

یوکوهاما تحت برنامه سه ساله (2021 تا 2023)، قصد دارد که فروش لاستیک های خود را به حداکثر برساند. یکی از ابتکارات کلیدی این استراتژی گسترش فروش تایرهای ADVAN و GEOLANDAR تحت عنوان لاستیک های فابریک در خودروهای جدید است.

یوکوهاما همچنین معتقد است که استفاده از تایرهای فابریک، مستلزم وجود فناوری های بسیار قابل اعتماد است. به همین دلیل مشارکت در ورزش های موتوری و خودروهای مسابقه ای برقی  را برای توسعه فناوری های پیشرفته تر و بهتر تایر های خود ادامه می دهد.




منبع: https://www.tiretechnologyinternational.com/


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0